یادداشتهای بهار

هر روز ممکن است خوب نباشد اما در هر روز چیز خوبی هست

یادداشتهای بهار

هر روز ممکن است خوب نباشد اما در هر روز چیز خوبی هست

دل غافل

از هفته گذشته برای این چند روز تعطیلی برنامه ریزی کرده بودم و حسابی دل خودمو صابون زده بودم که دل سیر استراحت میکنم و هیچ کاری هم انجام نمیدم، امااااااااا دل غافل که دست روزگار بی مروت یه کلفتی بس عظیم برای ما رقم زده بود چطوری؟ اینجوری که طی یک تماس تلفنی ( ای ادیسون  کجاییییییییی؟) خواهران شوهر به اطلاع ما رساندند که تا دقایق دیگر خانه مارا نورانی میکنند و بدینسان از روز چهار شنبه تاااااااااا روز جمعه یعنی کلللللللللل تعطیلات، ما در خدمت این قوم بودیم و رسما تعطیلات ما به فنا رفت .


تنهایی

دیشب یه فیلم میدیدم دیالوگی داشت که خیلی به دلم نشست: تنهایی این نیست که کسی دوروبرت نباشه تنهایی اینه که 


همراهایی که داری درکت نکنن.


حالا میفهمم که من خیلی تنهام هم اونایی رو که خیلی عزیز بودن و هستن رو دیگه ندارم و هم اینایی رو که دارم درکم نمیکنن


ولی نمیذارم که تنهایی منو شکست بده

آغاز

سلام به همه کسانی که از این به بعد میخوان همراه من باشن ،خیلی خوشحالم که بالاخره تونستم 


وبلاگ درست کنم و امیدوارم که موندگار باشم


دوستون دارم