یادداشتهای بهار

هر روز ممکن است خوب نباشد اما در هر روز چیز خوبی هست

یادداشتهای بهار

هر روز ممکن است خوب نباشد اما در هر روز چیز خوبی هست

بی خبری

Wow خیلی  وقته که اینجا چیزی ننوشتم روزی که شروع کردم به نوشتن تصمیم گرفته بودم که خیلی زود به زود اینجا رو آپ کنم ولی از آخرین باری که به اینجا سر زدم تقریبا یک ماهی میگذره و من توی این یک ماه آنچنان مشغول بودم که حتی برای خوابیدن هم وقت کم می اومد چه برسه به کارای دیگه 

توی این مدت اتفاق های خوب و بد زیادی برام پیش اومد و خدا کنه که همه اون اتفاقایی که کام ما رو تلخ کردن ختم به خیر شن 


یه چیزی که خیلی دوست دارم از بعضی آدما بپرسم ولی به دلایل زیادی نمیتونم این کار رو انجام بدم رو اینجا میگم :

من خیلی دوست دارم بدونم که چرا بعضی آدما چیزایی که توی دلشون هست رو با طعنه میگن خوب میتونن خیلی محترمانه حرفشون رو بزنن

چرا تو کاری که بهشون مربوط نمیشه دخالت میکنن خوب اگه لازم بود ازت میپرسیدن بعد تو هم نظرت رو میدادی 

وقتی میخوان درباره کسی اظهار نظر کنن قبلش درباره خودشون فکر کردن شاید اوضاع خودشون بد تر باشه