یادداشتهای بهار

هر روز ممکن است خوب نباشد اما در هر روز چیز خوبی هست

یادداشتهای بهار

هر روز ممکن است خوب نباشد اما در هر روز چیز خوبی هست

مثل لیسیدن خار

ما خیلی وقتها به فکر هایمان عادت میکنیم آنقدر که دیکر نمیتوانیم در زندگی بیرونی مان چیزی را تغییر بدهیم . اگر میخواهی در زندگی ات موفق باشی باید بتوانی فکرهای غلط را تغییر بدهی.

پنج نمونه از فکر های غلط:


--- زندگی قرار است آسان باشد

--- سرزنش کردن دیگران ساده تر است

--- راه های اشتباه را دنبال کن

--- همیشه همین آش و همین کاسه

--- دیگر برای من خیلی دیر است


(بر گرفته از روزنامه همشهری)

اعتماد به نفس کاذب

سلام 

چند سالی هست که وبلاگ میخونم وبه جرأت میتونم بگم که تمام وبلاگ هایی که لینک کردم آرشیوشون رو کامل خوندم ولی  همیشه توی کامنت گذاشتن تنبل بودم بجز برای ختم قران های صمیم و یکبار هم سوالی داشتم که از امی پرسیدم حتی رمزی نوشتن اونا هم منو مجبور به گذاشتن کامنت نکرد چون خودم رو محق نمیدونستم 

اما همیشه دوست داشتم وبلاگ داشته باشم تا بالاخره امسال این فکر رو تحقق بخشیدم و دوست داشتم مثل آشتی روزانه نویس باشم اما زهی خیال باطل که ماهانه نویس شدم (خوب شد به سالانه نویسی نرسیدم)

آماااا از الان تصمیم گرفتم که تنبلی رو کنار بذارم و حداقل هفته ای یه پست بذارم ،البته بخدا من تنبل نیستم فرصت پیدا نمیکنم و به وبلاگ خونی هم خیلی وابستگی پیدا کردم و تنها زمانی که بیکار هستم یعنی موقع خواب ترجیح میدم بخونم تا بنویسم 

این باشه یه قول به خودم تا ببینم نتیجه چی میشه