یادداشتهای بهار

هر روز ممکن است خوب نباشد اما در هر روز چیز خوبی هست

یادداشتهای بهار

هر روز ممکن است خوب نباشد اما در هر روز چیز خوبی هست

سلام 

الان دوتا مورد همزمان برای من پیش اومده که نمیدونم آخر و عاقبت این پست چی میشه یکی اینکه بعد از مدت زیادی که از پست قبلی میگذره میخوام بنویسم و دیگه اینکه اولین باره که میخوام با تبلت بنویسم چون تا الان با کامپیوتر مینوشتم 

این مدت که نبودم دلایل زیادی داشت یکی اینکه امتحانات باراد بود و اونم حسابی به من وابسته پس بیشتر وقتم به درس خوندن با پسر میگذشت و دیگه اینکه بهمن یکهفته برای سمینار کاری به اصفهان رفته بود و ما هم خونه بابا رفته بودیم و بعد از اینکه به کاشانه مان برگشتیم متوجه شدیم که ای دل غافل که نت نداریم 

 خوب تا اینجا رو حدود یک ماه پیش نوشته بودم و بعد از اون چنان بلا هایی به سرم نازل شد که حتی فرصت حمام درست و حسابی هم نداشتم چه برسه به استراحت کافی 

توی این مدت بر سر ما مردم خوزستان چنان خاکی بارید که تا الان مثل اون ندیده بودیم و جدای از مشکلات تنفسی و گوارشی که برامون به دنبال داشت وقتی که له و لورده از کار به خونه برمیگشتیم مدام در حال تمیز کردن خونه بودیم و به جرأت میشه گفت هر روز به اندازه  ی خونه تکونی باید تمیزکاری میکر‌دیم  من که دیگه این اواخر به بهمن میگفتم الان میشینم وسط خونه و فقط گریه میکنم 

شبها از شدت خستگی نمیتونستم بخوابم 


بعد از چند روز که از شدت گرد و خاک کم شد البته همیشه هوا غبار آلود و گرفته بود ولی به شدت قبل نبود و کمی فرصت استراحت پیدا کردیم مادر بزرگم حالش بد شد و به مدت ۵ روز بستری شد و چون بابا و مامان و برادرم برای عمل بابا و مامان رفته بودن و نبودن درنتیجه من موندم و کار و بچه ها و زندگی و بیمارستان ایندفعه نمیدونستم با این یکی چکار کنم و تقریبا هر روز سردرد داشتم و شرایط کاری هم طوری بود که نمیتونستم حتی یک روز هم مرخصی بگیرم 


خلاصه این مدت هر روزش به ی شکلی گرفتاری داشتیم ولی خدارو شکر که همه به خیر گذشت دیروز و امروز که حسابی بارون بارید و تا الان که از خاک خبری نیست البته دیروز بلافاصله بعد از بارون خاک شد ولی شدتش کم بود  عمل مامان و بابا انجام شد و حال هردوشون خوبه مادربزرگ هم از بیمارستان مرخص شد 


خوب دیگه غرغر کافیه 

الان هم میخوام بخوابم که امروز هم له و لورده ام  فردا هم باید برم سرکار و حسابی کار دارم که فوری باید انجام بشه 

خوب تا پست بعدی فعلا بای



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.