یادداشتهای بهار

هر روز ممکن است خوب نباشد اما در هر روز چیز خوبی هست

یادداشتهای بهار

هر روز ممکن است خوب نباشد اما در هر روز چیز خوبی هست

تعطیلات خود را چگونه گذراندید

سلام به همه

این چند روز تعطیلی هم تموم شد البته من فقط روز تا سوعا و روز عاشورا رو تعطیل بودم و چهار شنبه و پنجشنبه سرکار رفتم

روز تاسوعا صبح که از خواب پاشدم بعد از مسواک داروی همیوپاتی که برای میگرنم استفاده میکنم رو خوردم و چون باید نیم ساعت بعد صبحونه بخورم صبحونه رو آماده کردم و ظرفهایی که از شب قبل مونده بود رو شستم همسر و بچه ها هم که خواب بودن صبحونه رو تنهایی خوردم که مامانم تماس گرفت خیلی ناراحت بود چون میخواست بره بهشت آباد ولی کسی نبود که ببرتش منم گفتم که همسر خوابیده بعد از اون خواهر شوهر بزرگه زنگ زد و گفت که میخواد بره بهشت آباد و منم گفتم که همسر خوابیده و مامانم هم میخواد بره و قرار شد باهم برن که همسر پاشد و گفت خودم میبرمشون

خلاصه به اتفاق هم رفتیم بهشت آباد و از اونجا که برگشتیم رفتیم خونه یکی از فامیلا روضه خانمی که برای روضه اومده بود اصلا خوب نبود و همه خوابشون گرفته بود از اونجا که اومدیم با خواهر شوهر بزرگه و بچه هاش رفتیم خونه خواهر شوهر کوچیکه نزدیک خونه شون یه هیئت بود که خیلی خوب بود ساعت 12 اومدیم خونه و لالا

روز عاشورا مامانم نذری داشت صبح که از خواب پاشدم بعد از صبحونه شروع کردم به تمیز کاری آشپزخونه و همه کابینت ها رو تمیز کردم بعد مامانم زنگ زد که بیایید اونجا ولی چون همسر سردرد داشت و خوابیده بود شوهر خواهر کوچیکه اومد دنبالمون و رفتیم خونه مامان و همسر خونه موند 

غروب هم برای شام غریبان رفتیم بهشت آباد که چند نفری از فامیل هم اومده بودن تا ساعت 10 اونجا بودیم و اومدیم خونه بابا و بعد هم خونه و شام خوردیم و لالا

جهار شنبه و پنج شنبه هم رفتم سرکار

خلاصه این تعطیلات حسابی خسته شده بودم چون همش بدو بدو بود و کار خونه و کار خونهو اصلا نتونستم درست و حسابی استراحت کنم


پی نوشت : نمیدونم همه شوهراشون اینطورین یا فقط شوهر من این مدلیه که اصلا قابل پیش بینی نیست



نظرات 2 + ارسال نظر
پیراشکی عشق دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 08:54

الان برای من سوال پیش اومده که بهشت آباد کجاست؟!

عزیزم اونجایی که شما بهش میگید بهشت زهرا توی شهر ما بهش میگن بهشت آباد به همین راحتی

Alipour یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 20:45 http://gamebin.ir

سلام
تبادل لینک میکنی؟
اگه آره من الان آنلاینم
نظر بده لینکت کنم
سایت منم اینه
اضافه کن
http://gamebin.ir
دانلود بازی های نایاب اپل و اندروید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.